2012. január 10., kedd

Próbaverzió Jan 10.

Prototype január 10

+ akadásmentes (Vsync-et kapcs. be)
+ kamerarázkódás
+ particlesystem
+ hang
+ triggerelt map

- még nincs saját grafika
- menüben nincs gombfelirat
- nem lehet újraéledni, ha meghalsz

Igy állunk most... ;)
Kis plussz:
Második szinttől "F" betűvel lehet lövésirányzékot váltani.

Jöhet pár vélemény!

2 megjegyzés:

  1. Halihó!

    Kipróbáltam, nekem szépen működött minden. Egy javaslat: szerintem érdekesebb lenne, ha az ellen valamilyen kötelékekben vagy mintázatok szerint jönne (pl. füzérekben) jönne. Meg persze így irtani is könnyebb lenne :-)

    Két problémát találtam, az egyik, hogy Alt-Tab elváltásnál megfagyott, a másik meg, hogy dobott egy Access Violation-t játék közben, amit leokézva újra és újra feldobott, közben mintha léptette volna a játékot egy frame-el, csak kilőni lehetett a processt. Sajnos a logjában nem volt erre utaló jel.

    Üdv,
    Ballage

    VálaszTörlés
  2. Köszi a hozzászólást Ballage!

    Kötelékeket már most is hozzá lehet adni, nem tudom, hogy miért nem tettem bele ebbe... :D
    Az ilyen füzér meg ilyesmi dolog már keményebb dió lenne, de gondolkozom rajta. Most csak annyit tud, hogy editorban megadom, hogy milyen tipusú hajóból mikor, hol és mennyi jelenjen meg. Ki lehet választani, hogy ha több hajót raknánk ki, hogy egymástól hogy pozicionálja őket a program.

    Alt-tab fagyás... Hmmm, nálam ilyen nem jelentkezik, csak az a fránya egér marad a játék keretén belül. :D De legalább erre felhívtad a figyelmem, köszönöm!

    Acces violation mikor és hogy jött elő? Én ebben a verzióban nem találkoztam vele O_O

    VálaszTörlés