2011. december 16., péntek

Első publikus verzió

Hát eljött ez a nap is! :)
Feltöltöttem az első, "nagyközönség" számára is publikus verziót.


Majd regisztrálok most már egy saját tárhelyet is ultraweben, vagy valahol, de annyira izgatott vagyok, hogy most nem érdekel ez igazán. :D

Rövid leírás:
- A "menüben" a gombok most még felirat nélküliek.
Az első gombbal indul a játék, a középső semmit nem csinál, míg a harmadikkal kilépsz.

- A játékban lehet egérrel is közlekedni, viszont még elég bugos, ezért billentyűzettel ajánlatosabb.
Irányítás a kurzorral, lövés a szóközzel.

- A ParticleSystem-ben van egy olyan bug jelenleg, hogy a folyamatosan megjelenítendő effekteknél (orb és hajtóműtűz) minél nagyobb FPS-en fut a játék, annál szebben néz ki... Az egyszer megjelenítendő effeknél, ami a robbanás, FPS-függetlenül ugyanúgy néznek ki.

- Másik bug a ParticleSystem-ben, ami sajnos az engine hibája (a készítője szerint is), hogy néha-néha nem jelenik meg az effekt. Ez kínos egy-egy nagyobb robbanásnál, de 1:100 az arány, szóval nem vészes.

- A játékban a lelőtt űrhajókból orbok "esnek ki", amik belerepülnek a játékosba. Az orbokért XP-t kapunk, amitől fejlődik az űrhajó lövése. Nagyobbat sebez és gyorsabb lesz.

- Ha kiírna DX-es dll hibát, akkor azt a fájlt töltsétek le netről és tegyétek a Windows System könyvtárába és máris működni fog a játék. :)

- Boccs, hogy jelenleg kicsomagolva több, mint 10 megát foglal a játék, de a képeket nem tudtam jól összetömöríteni egy fájlba. Ez természetesen változni fog.


Minden véleményt szívesen várok, de egyet most előre mondok:
MÉG SEMMI SEM VÉGLEGES! Szinte minden változni fog.

Jó szórakozást. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése