2011. december 30., péntek

Lassan, de biztosan.

Kezdek kifogyni a frappáns címekből, ezért ritkultak meg a bejegyzések ... :)

Nem, egyébként nem, csak itt vannak/voltak az ünnepek, meg pihenés, edzés és csendes kódolás van.

Időközben megcsináltam az EnemyController Editort is. Végre lehet "triggerelni", hogy mikor, honnan, milyen és mennyi ellenséges űrhajó jöjjön. A szerkesztőben lehet nekik formációt megadni, hogy mondjuk V alakban jöjjenek, vagy fordított V, esetleg \ vagy / alakban, stb.
Ezt pikk-pakk össze lehet kattingatni, aztán a játékban egyből lehet tesztelni.
Végre nem ész nélkül jönnek az űrhajók. :)

Most amin dolgozgatok, az az hogy a Menu Editorban a gomboknak lehessen szöveget megadni. A szöveget ezek után karakterekre bontja és az előre megadott képfájlból pedig kivagdossa hozzá a képeket.
Ezt még anno az MSU -ban már megcsináltam nagyon szépen, szóval itt csak át kellett emelnem a kódot és kicsit átírnom.
Csak most egy kis falba ütköztem, mert az Editorban is másként kell viselkednie ennek az egész szövegkiírásnak, meg a játékban is...
Lövök pár zombit, és közben rájövök, hogyan is kéne megoldani. :)

Addig is BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése