2011. november 10., csütörtök

Csütörtök 2/2

Mint ígértem, itt az esti bejegyzés is.

Van már valamiféle menüm, igen, teljesen lopott képekből, de most még tök mindegy, csak valamim legyen.

A menü gombjaira a szöveget majd a kód teszi rá, így nem kell plussz gombokat gyártanom, csak van egy alap, üres gombom, arra rátolom a szöveget és kész.

Végre van egy totál (?) bugmentes verzióm és az ingame-ben sincs semmi gáz, minden tisztán működik.
Erről is mutatok egy screenshotot. Még nem túl hú, meg há, de azért
mégis az én gyermekem. :) Futás közben mondjuk ezerszer jobban néz ki a háttér, meg az elzúgó csillagok.

És ebben a pillanatban eldöntöttem, hogy regisztrálom a programot a jf.hu-ra. :) Most! :D Mivel úgy is a fejlesztés menete a lényeg, ezért még így nagyjából az elején érdemes, és nem egy kész játékot szeretnék felrakni, mert én is jobban szeretem ott az olyan munkákat, amiken lehet látni, ahogy napról-napra fejlődnek. Ezek mindig motiválnak engem is a további fejlesztésre.

Péntek és szombat baráti összeröffenéssel és pihenéssel/edzéssel/kajálással fog eltelni. Aztán vasárnap folytatom a harcot a kódsor ellen! ;)

1 megjegyzés:

  1. Ez egy esti bejegyzés?
    Bejegyezte: Krisztián dátum: 12:58 Úgy látszik a blog órája kicsit el van állitva. Vagy ez 24:58-at takar? :)Köszi a source-ot, el nem tudom mondani mennyire jólesett olvasgatni kicsit mielőtt kezdődtek az óráim! :) Hiába ELTE igy meg úgy, itt is ugyanazokat a dögunalmas, mihaszna tárgyakat oktatják mint akárhol máshol, mert felülről ezt irják nekik elő. Szóval erőt adott, és eszembejuttatta hogy ha végre túljutok az utolsó éven már hivatalosan is kocka jedimester leszek. Vagy inkább Cube Ogre Shaman! :)))) Sajnálom hogy nem jut időm garázsprojectbe kódolni dolgozás és tanulás mellett, ezért nagyon örülök hogy te még szilárdan fogod a zászlót és menetelsz előre, derék Ogre Warriorként! Remélem majd azért valamikor néha néha én is csatlakozhatok hozzád a harcmezőn.

    VálaszTörlés