2011. november 6., vasárnap

Kisebb átszervezés!

Kezd salátává változni a kód, szóval nem is egy ütős demó összerakásán fáradozok, hanem a mostani rendszereket szervezem és írom újra.
Rakok egy menüt az egész alá, mert igy most a loop-ban megcsinálja a pályát, meg a playert, meg mindent és így elég borzalmas.

Magyarán a techdemót elkezdem átalakítani játékká.

A jövő hét tehát ezekből fog állni:
- Menü és a menüpontok létrehozása és a funkciók megírása (új játék, beállítások, kilépés).
Az új játék résznél egy pályaválasztó almenüt szeretnék, tehát az egész pálya részt, esemény- és enemy-kezelést át kell raknom egy .map fájlba, vagy valami ilyesmi kell.
- Optimalizálás minden téren, bár ha a fentebbi dolgokat megírom, az már egyfajta optimalizálás, mert nem loop-ból csinálok mindent...

Ez a két legfontosabb dolog, de ha ezekkel megvagyok, és marad idő, akkor a következőkre is próbálok időt szánni:
- particle system fejlesztése (robbanások, sérülések)
- darabokra tudjanak robbanni az űrhajók.

Ez a kettő megdobná az egész külcsínyt. :)

Jövő héten is minden nap lesz post, amikor lesz időm a fejlesztésre! Happy coding! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése