2011. november 17., csütörtök

Hogyan is néz ki az Enemy és a hozzá tartozó editor

A szokásos 5 óra alvás után megint úgy érzem magam, mint a mosott sz*r. De nem a programozás miatt alszom ennyit, hanem mert van még más dolgom is... Most lefekszem fél 10-kor, holnap meg nyomom este 11-ig, vagy éjfélig, óje!


A piros részt csináltam ma, mert mint előző bejegyzésben kifejtettem, hát PERSZE, hogy a végétől kezdtem az Editor írását, és előbb volt meg a map editor meg az enemy controller szerkesztője, minthogy az enemit szerkeszthettem volna. Az enemy-nek meg hát kell lövedék is, meg az a player-nek is kell és hát ezt se kódból csináljam már, mint ahogy most van, hanem valami jó kis listából húzza be magának.
Ez a terv nem fedi a valóságot egyébként, mert a Bullet-nek van egy listája (BulletList), amiben az összes lövedék helyet foglal, valamint az enemy-nek is lesz holnap már egy teljes listája és nem külön kis fájlokban lesznek, mint most.

Kezdem kinőni ezeket a kezdő hibákat, és most már belém égnek az alapok.
Kezd egyre mélyebbre fúródni bennem egy nagyon fontos mondat: TERVEZZ, NYOMORULT!!!
Ez főleg az elmúlt napokban jött elő sokszor, az editor írásánál. Rengeteg időt meg lehet úgy spórolni, ha a fentebb látható terveket csinál az ember, aztán fogja magát, leül és pikk-pakk lekódolja a dolgot, mert csak tervet kell követni, és nem akkor kell kitalálni...

Holnap hosszabb bejegyzéssel jelentkezem, összefoglalva az Editort, és a hétvégi melót ecsetelendő. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése