2011. november 26., szombat

Fejlemények

Kezdésnek egy rossz hírt közlök:
Zoli magánéleti problémák miatt nem tud a játékkal foglalkozni, így grafikus híján elkezdtem újra keresgélni a neten, hátha van valaki, akit érdekel egy jó kis sci-fi shooter.
Találtam is két olyan srácot, akiknek a munkájától az "omg-wtf-lololol" szavakat hihetetlen sokszor egymás után kiabáltam. :D
Felvettem velük a kapcsolatot, szóval már csak valami pozitív visszajelzést várok tőlük.

Hogy jó hírt is mondjak:
A videó közzététele óta elég szépen megnőtt a látogatottságom, szóval elmondhatom, hogy VANNAK olvasók!

A mai és a holnapi meló az alábbi:
- Enemy editor

A menü editorral már kb kész vagyok, több időt nem igazán akarok rászánni, még kiegészítem majd egy "stringeditorral", ahol is szövegeket tudok pakolni a gombokra. De ez is még várhat.

Holnap jelentkezem az Enemy editor bemutatásával! Nem hinném, hogy videó lesz, lehet csak képekben illusztrálom a dolgot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése